Sims3tips

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Kläder

Av sims3tips - 18 mars 2013 22:00

Hej jag fick en fråga om det kom några nya kläder till barn och småbarn, så jag tänkte göra ett inlägg (tog med tonnåringar också)

Barn killar: det kommer ett hår, en klädsel och en tröja med olika tryck.

       

Barn tjejer: en ny frisyr, en ny klädsel, en ny tröja (samma som till killar)

   

Småbarn killar och tjejer: en body, en blöja

   

Tonåring killar: 5 nya frisyrer, 1 par nya byxor, 1 ny klädsel, 5 nya tröjor

                                                 


   

              

Tonåring tjejer: 5 nya frisyrer, 2 ny klädsel, 3 nya tröjor, 1 par nya byxor

         

           

Säg gärna till om jag glömt något.
 

 
 
isa

isa

19 mars 2013 16:26

ÅÅÅÅH VAD FINA FRISYRER TJEJERNA HAR ♥ :O ♥.♥

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

PGC

Av sims3tips - 27 juni 2013 11:54

Fortsättning,   Natasha fick vetra att hon var gravid igen.   Mario är väldigt intresserad av musik det har han ärvt av sin pappa.   Natasha har börjat intressera sig för målning och det går väldigt bra.   Barnet är påväg!   De...

Av sims3tips - 26 juni 2013 17:41

Det här är Natasha Bellark, hon ska bli min PGC och vi får se hur länge jag orkar. Allt gick väldigt fort men ni får allt i bilder med lite kommentarer. (Långt inlägg)   Natasha var till stadshuset och när hon var påväg hem så mötte hon Javed. ...

Av sims3tips - 22 juni 2013 13:43


Orkar inte be om ursäkt för dåligt bloggande så vi får se hur det blir med bloggandet under sommaren idag kommer det ng ytterligare ett inlägg! Förresten här är några av det uppdateringar som kom senast. Jag gillar mest den som är ifylld här under,...

Av sims3tips - 11 maj 2013 18:14

Hej idag är det jag Meja som berättar hur det går för oss. Vi har åkt till universitetet där jag Meja läser forskning och medecin det är faktiskt en väldigt intressant linje och jag tror jag har det i generna för pappa var Läkare. Vi har precis haft ...

...

Av sims3tips - 22 april 2013 17:58

Hej, tack för alla svar på mitt fråge inlägg, ni har alla fått en länkning som kommer finns i några veckor, ni som länkar tillbaka kommer få ha kvar länkningen. Sen vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggat jag har inte tid och jag spelar knappt...

Presentation


Välkommen! Till min blogg här kommer jag dela med mig av mitt simsande. Det är inte på något vis tillåtet att kopiera bilder eller text från mig utan att jag godkänner det. Jag blir speciellt glad om du lämnar en fråga eller kommentar

Följ min blogg

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni tyckt om bilderna i 30 dagars utmaningen?
 Jätte fina
 Fina
 Helt okej
 Fula
 Verkligen inte snygga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Nedräkning


Skapa flashcards